A LOVESONG GONE BAD

Usch. Jag har bestämt mig för (kommer nog inte hända, ska försöka övertala mamma) att beställa en klänning ifrån Nelly.com, och eftersom jag har en skum förkärlek för spets (fast köper typ aldrig något i spets, don'no' why. Och blommigt också förresten, fast samma konstiga sak där.) så valde jag klänningen på bilden nedan. Kan dock inte bestämma mig för färg. Usch igen för att jag hade bestämt mig för at inte köpa fler "fest"klänningar, utan försöka vänja mig vid vardagliga klänningar, för fest går jag inte ofta på. Här kommer även ett dubbelusch för att jag itne har pengar, och konfirmationen om en vecka kommer inte hjälpa, för dem pengarna ska gå till moppe, dator och fickpengar till Marocko. Om jag får något över (ikke troligt) hade jag tänkt spara till en vacker systemkamera. Uschuschusch!
Inset nu att jag aldrig kommer få klänningen... Men ska försöka få mamma att bidra till sommriga vardagsklänningar! För jag har inte några vardagsklänningar. Så, just det mamma! Gör dig beredd på att punga ut pengar till klänningar! Shit, nu får jag tjata..

 

 

Elise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COMElise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COMElise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0